سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه چیزی برای بهار بپوشیم: بهترین لباس های بهاری در این فصل

یک فصل جدید به معنای لباس های جدید است و ما نمی توانیم از این بابت هیجان زده شویم. اما وقتی هوا صبح سرد ، روز گرم ... و شب دوباره سرد است ، چه می کنید؟ ترفند برای جمع آوری یک لباس شیک بهاری شروع با اصول شیک و سپس به روزرسانی سبک خود برای این فصل است. در اینجا نکات برتر سبک ما در مورد پوشیدن برای بهار آورده شده است:

او بهترین اصول برای پوشیدن بهار

نکته کلیدی در داشتن و خرید لباس مناسب بهاری این است که از اصول خوب بهار شروع کنید. اگر یک کمد لباس ضروری داشته باشید ، به راحتی می توانید با آنها ترکیب کنید. آنها همچنین یک لباس بهاری شیک ارائه می دهند که می توانید به آن لوازم جانبی اضافه کنید. در اینجا چند قطعه آورده شده است که باید با آنها شروع کنید:

تی شرت بلند. 

برای یک قطعه جذاب و خنک بدون دردسر ، به دنبال یک تی شرت در پارچه ای مانند نئوپرن یا ترمه باشید که زیبایی ظاهری بیشتری به لباس شما وارد کند.
کاپشن سبک. برای صبح ها و شب های خنک ، یک ژاکت سبک وزن بهترین گزینه برای لباس بهاری شما است. کت ترانشه نیز یک کلاسیک است ، اما در حال حاضر کت بمب افکن و کت جین نیز برای بهار مد هستند.
لباس آسان لباس یک لباس بهاری همه در یک لباس است. یکی را پیدا کنید که دارای یک شبح آرام اما شیک باشد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را صبح ریخته و بروید.
شلوار بریده شده. شلوارهای روپوش که یک کلاس کلاسیک اداری بودند و حالا هم یک کالای اصلی محسوب می شوند ، آرام به نظر می رسند اما متناسب با آن نیز مناسب هستند. در حالت ایده آل ، یک جفت دوست دارید که حداقل در وسط کمر قرار داشته باشد و درست بالای مچ پا بریده شود. نوک بهاری مورد علاقه ما: می توانید آن را با کفش پاشنه دار و تخت بپوشید.
بهترین مربی سفید. آخر هفته فکر کنید ، به جای کفش بدنسازی. با توجه به خستگی و خنک بودن خدمه سبک ، مربیان سفید رنگ لبه مینیمالیستی را به لباس های بهاری اضافه می کنند. به دنبال یکی از آن در بوم چرمی یا محکم باشید که دارای شبح باریک و جزئیات تمیز باشد.

چگونه لباس های خود را از زمستان تا بهار سازگار کنیم

احتمالاً آنقدر عادت کرده اید که کت های سنگین بپوشید که نمی دانید با هوای گرمتر چه کنید. بخوانید که چگونه لوازم اصلی زمستانی خود را برای لباسهای بهاری به روز کنیم:
از روسری های ابریشمی به جای لباس بافتنی چاق استفاده کنید. برای گره زدن به گردن ، مچ دست یا کیف خود ، یکی از وسایل رنگارنگ و روشن را برای لوازم جانبی سرگرم کننده فنر انتخاب کنید.
یک ژاکت نخی را به جای پشم امتحان کنید. نه تنها راحت تر خواهد شد ، بلکه اگر گرم شود می توانید همیشه سبک preppy را کانال کنید و آن را به دور شانه های خود ببندید تا بهاری آرام داشته باشید.
به جای خز مصنوعی کت جیر یا جین بپوشید. این کلاسیک های کمد لباس نه تنها پوشش مناسبی برای هوای بهار هستند ، بلکه لبه های فوری را به هر لباس اضافه می کنند.
یک گردن یقه اسکی را با یک دکمه پایین پیراهن عوض کنید. مورد دلخواه زمستان را برای قطعه ای عوض کنید که به همان اندازه ترد و صیقلی باشد ، اما برای فصل بهتر کار می کند. ما دوست داریم پیراهنی به سبک دوست پسر با شلوار جین یا شلوار کوتاه و رژ لب قرمز بپوشیم.

بهترین ایده های لباس بهاری این فصل

برای بهار 2017 همه چیز در مورد اختلاط و مطابقت روندها و شکستن قوانین برای یافتن مطلبی است که برای شما مناسب باشد. در اینجا برخی از ترکیبات لباس مورد علاقه ما وجود دارد:

ژاکت و دامن میدی. 

این پایان هوای ژاکت نیست ، بنابراین هنوز لباسهای خود را جمع نکنید. اما به جای پوشیدن آن با شلوار جین ، به جای آن دامن میدی را امتحان کنید. شبح صیقلی باعث می شود لباس شما کمی ظریف تر به نظر برسد. لباس را با پاشنه پا تمام کنید و خوب بروید.
شلوار جین و قاطرهای بریده شده. این جفت شدن کامل خانم متفکر است. شلوار جین بریده شده مچ پا را نشان می دهد ، در حالی که قاطرهای درجه یک لباس را صیقلی تر نشان می دهند. برای یک شب بیرون رفتن عالی است.
جین روی جین. این ترکیب قبلاً کاملاً محدود بود ، اما همانطور که قبلاً گفتیم ، قوانین از پنجره خارج شده اند. ما دوست داریم یک پیراهن دکمه ای جین با مشعل های جین پرنعمت بپوشیم ، که روی آن یک ژاکت چرمی برای شکستن آن قرار دارد.
بالای شانه و شلوار جین. روند رو اینجا ببینید؟ این همه چیز در مورد پوشیدن لباس های خارج از وظیفه مورد علاقه ما با چیزی شبیه خانم ها است ، و یک لباس زنانه از بالای شانه یک روش عالی برای پیچیده تر کردن شلوار جین است.
قصد دارید برای بهار چه لباسی بپوشید؟ ما خیلی دوست داریم بدانیم که آیا لوازم ضروری بهار خود را دارید یا چطور لباس های قدیمی فصل را به روز می کنید.