سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه استفاده از زیوارالات و اکسسوری برای تیپ خود

لوازم جانبی می تواند یک لباس را فوق العاده کند. کمی لباس مشکی بردارید و یک گردنبند چسبناک و پاشنه های متالیک و voila به آن اضافه کنید - شما نگاه خود را از حالت غیر معمولی به شیک مجلل شهری گرفته اید. گردنبند و پاشنه را برای یک رشته مروارید و یک جفت آپارتمان خوش سلیقه عوض کنید و آماده یک ناهار مهم تجاری هستید. یادگیری قوانین اساسی برای دستیابی به شما کمک می کند تا بهترین ویژگی های کمد لباس خود را به نمایش بگذارید. برای انتخاب زیوارالات باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟ همه اینها را در ارگیلی شاپ بخوانید

دانستن بایدها و نبایدها

همزمان چند لوازم کاملاً انتخاب شده بپوشید. بسیاری از مردم اشتباه می کنند که روی تمام لوازم جانبی که خود دارند به یکباره روی هم چیده شوند. وقتی صحبت از لوازم جانبی می شود ، معمولاً کمتر بیشتر می شود. اگر از جواهرات ، ساعت ، روسری ، کلاه و عینک آفتابی استفاده کرده اید ، هیچ یک از قطعات برجسته نمی شود و در نهایت لباس شما بهم ریخته به نظر می رسد. چند وسیله جانبی انتخاب کنید که لباس شما را برجسته کند یا ویژگی مورد نظر شما را برجسته کند. 
استفاده از یک طلا و جواهر کامل ، با گوشواره ، گردنبند ، دستبند و انگشتر ، می تواند ظاهر شما را غرق کند. سعی کنید به جای هر دو گوشواره یا گردنبند بپوشید و تعداد انگشترهای خود را همزمان محدود کنید.
اگر لوازم جانبی مختلفی می پوشید ، مطمئن شوید که آنها برای جلب توجه رقابت نمی کنند. فلزات و رنگهای خود را مطابقت دهید تا لوازم جانبی شما به نظر برسد که با قصد و هدف انتخاب شده اند. به عنوان مثال ، برای ظاهری ساده می توانید از حلقه های بزرگ طلایی ، روسری رنگارنگ با رنگ گرم و ساعت طلایی استفاده کنید.

لوازم جانبی پررنگ را با لباسهای کم رنگ جفت کنید.

وقتی چند لوازم جانبی جسورانه اضافه می کنید ، لباس های خنثی کاملاً متحول می شوند. اگر کمد لباس شما دارای موارد خنثی زیادی مانند سیاه ، سفید ، بژ ، زیتونی یا سرمه ای است ، لوازم جانبی به شما این فرصت را می دهد که با رنگ های سرگرم کننده بازی کنید و لباس های خود را تقویت کنید. بهترین چیز در مورد رنگهای خنثی این است که با اکثر رنگهای دیگر بسیار زیبا هستند ، بنابراین لازم نیست زیاد نگران این باشید که لوازم جانبی شما با لباس شما مطابقت داشته باشد.

در اینجا چند روش برای استفاده از لوازم جانبی جسورانه برای افزودن روحیه به لباس های خنثی وجود دارد:

کمربند نازک قرمز یا گرم داغ را با لباس مشکی یا سرمه ای ست کنید.
از روسری یا کفش های نارنجی یا زرد پراکنده با لباس های خاکی یا زیتونی استفاده کنید.
بلوز سفید خود را با یک گردنبند بیانیه رنگارنگ یا گوشواره های قطره ای بزرگ تازه کنید.

از بیش از حد مطابقت پرهیز کنید.

ممکن است وسوسه انگیز باشد که نقاط لکه های آبی لباس خود را با گوشواره های آبی متناسب ، گردنبند آبی و کفش های آبی بازی کنید. با این حال ، تطبیق به این میزان گاهی می تواند کمی قدیمی یا کودکانه به نظر برسد. انداختن لوازم جانبی غیرمنتظره و در عین حال کاملاً شگفت آور بی نقص ، خلاقیت شما را به نمایش می گذارد و به لباس علاقه می بخشد.
از چرخ رنگ استفاده کنید تا به شما کمک کند ترکیبات رنگی جالبی را بیابید که زیبایی یکدیگر را برجسته می کنند. به عنوان مثال ، اگر پیراهن بنفش پوشیده اید ، سعی کنید به جای شکار همان سایه بنفش ، چیزی خردل یا لیمویی به لباس خود اضافه کنید. از آنجا که رنگ زرد در مقابل رنگ بنفش است ، لباس شما برای چشم جذاب خواهد بود.

رنگ ها را با سیاه و سفید بپوشید.

اگر یک تاپ گلدار سیاه و سفید پوشیده اید ، می توانید یک گردنبند مهره ای با اندازه متوسط ??آبی و چند گوشواره آبی زیبا قرار دهید.
اگرچه بیش از حد با تطبیق زیاد توصیه نمی شود ، اما وقتی این کار را عمداً انجام دهید می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. استفاده از شلوار قرمز و یک تاپ با عینک آفتابی قرمز و روسری قرمز می تواند قدیمی و شیک به نظر برسد. ظاهر تک رنگ شما مطمئناً سرتان را برمی گرداند.
از وسایلی استفاده کنید که در لباس شما رنگی ایجاد می کنند. اگر لباس چند رنگی پوشیده اید ، لوازم جانبی با اجازه دادن به شما در یکی از رنگ های کم رنگ می توانند علاقه شما را افزایش دهند. به عنوان مثال ، اگر لباس شما مشکی و دارای یک طرح گل کوچک است ، ممکن است شما از دستبندهای سرامیکی متناسب با سبز برگهای گل استفاده کنید. بازی در یک رنگ باعث می شود لباس با هم جمع و ظریف به نظر برسد.
همچنین می توانید از لوازم جانبی برای گره زدن دو وسیله لباس به ظاهر ناسازگار استفاده کنید. لوازم جانبی را انتخاب کنید که با هر دو لباس لباس مشترک باشد ، مانند روسری که صورتی را در بلوز و بژ را در شلوار انتخاب می کند. اکنون لباس شما به نظر می رسد که هر قطعه با قصد انتخاب شده است ، نه اینکه فقط با هم پرتاب شود.

اندازه قطعات خود را متعادل کنید.

اگر یک جفت گوشواره بزرگ و آویز دارید ، آنها را با لوازم جانبی بیانیه بزرگ اندازه نکنید. اگر از گردنبند کوچکتر (یا اصلاً گردنبند) استفاده نکنید ، حالت متعادل تری خواهد داشت تا چهره شما بیش از حد از جواهرات بزرگ غرق نشود. اندازه لوازم جانبی مختلف خود را هنگام تصمیم گیری در مورد پوشیدن با هم در ذهن داشته باشید.
از لوازم جانبی همچنین می توان برای تعادل جزئیات لباس هایتان استفاده کرد. اگر بلوز با گلدوزی های جالب توجه یقه خود را پوشیده اید ، نمی خواهید روسری بزرگی برای پوشاندن آن بپوشید. در عوض ، یک زنجیره نازک انتخاب کنید که دارای لهجه باشد اما جزئیاتی را که می خواهید به نمایش بگذارید پنهان نکند.
بگذارید یک مورد ستاره نگاه شما باشد. اگر از پوشیدن کلاه جدید و شایان ستایشی که به تازگی خریداری کرده اید هیجان زده هستید ، کمربند جدید و جسورانه خود را همزمان نپوشید.
منبع ویکی ها