سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شلوار جین مام فیت و تفاوت آن با مدل بوی فرند

چه کسی عاشق یک شلوار جین خوب نیست؟
از لحاظ سبک راحت و متنوع ، اصلاً جای تعجب نیست که شلوار جین توانسته است در دهه های گذشته یکی از رایج ترین لباس های پایین باشد.
امروزه شلوار جین در انواع مختلفی از سبک ها ، برش ها ، طول ها ، اندازه ها ، رنگ ها و طرح ها متناسب با هر نوع سبک دلخواه و دلخواهی وجود دارد ، که مطابقت آنها را با سایر لباس ها آسان کرده و آنها را بخشی از لباس ها می کند.
در انتخاب های قبلی ما انواع مختلف شلوار جین را برای انواع بدن مشاهده کرده ایم و اکنون وقت آن است که برخی از آنها را به صورت جفت ببینیم تا سبک های موجود را مقایسه کنیم و به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را برای کدام یک انتخاب کنید شما.
در مقایسه امروز ، ما به بررسی شلوار جین مامان در مقابل شلوار جین Boyfriend خواهیم پرداخت ، دو نوع شلوار جین کاملاً متمایز که بعضی اوقات در سایه سبک های معروف دیگر مانند شلوار جین لاغر باقی مانده است.
واقعاً شرم آور است ، زیرا این دو نوع راحت ترین نوع شلوار جین هستند و سبک آنها بسیار ساده است ، همانطور که خودتان خواهید دید.
بیایید فوراً شروع کنیم!

1. شلوار جین مام فیت

شلوار جین مامان در بین سبک های شلوار جین موجود ، کمترین نوع در نظر گرفته می شود ، که دلیل آن برش بد بو آن است.
خرید شلوار جین مام در دهه 70 در میان زنانی که مام  خانه دار و خانه دار بودند محبوب شد. به دلیل برش گسترده آنها در باسن و فاق ، با کمر بالا که پوشیدن آنها را بسیار راحت می کند.
از آنجا که این سبک نیز کاملاً ملایم بود ، آنها مورد علاقه خانم هایی بودند که روزانه کارهایشان را انجام می دادند و می خواستند چیزی عملی را به جای چیزی سکسی یا چشم نواز بپوشند.
بعداً ، در حدود دهه 80 ، شلوار جین در میان زنان جوان نیز محبوب شد و شما می توانید آنها را در اطراف شهر که در اوایل 20 سالگی زنان و همچنین بزرگترها می پوشند ، مشاهده کنید.

مام فیت چیست؟


شلوار جین مامان جین هایی است که مام می پوشند ، بدیهی است!
ما نیمه شوخی می کنیم ، اما در واقع ، آنها نام خود را دقیقاً به این دلیل به دست آوردند که آنها نوعی شلوار جین بودند که مام در دهه 70 استفاده می کردند ، بنابراین آنها را به این ترتیب برچسب گذاری کردند.
از نظر سبک و برش ، شلوار جین مام شلوار جین کمر بلند ، باسن و فاق بلند است که دارای پاهای برش خورده و گاهی کمر کشدار است.
شلوار جین مامان به آرامی روی ران و اطراف باسن قرار می گیرد ، باعث می شود کمر صاف تر به نظر برسد و کانون توجه را از برجسته شدن شکل پایین تنه دور کند.
به همین دلایل است که شلوار جین مام به خوبی روی اندام ها قرار می گیرد زیرا مایل به شکل دادن به باسن است ، در حالی که برای کسانی که ضخیم تر از ران هستند ، شلوار جین مام بدون تنش سبک های دیگر شلوار جین کاملا راحت است.
شلوار جین مامان اغلب به عنوان بی ادعا و خارج از سبک بودن مورد توجه قرار نمی گیرد ، اما روند آن دروغ نیست و این شلوار جین همچنان مورد علاقه بسیاری از خانم ها است.
این تا حدی به این دلیل است که امروزه گزینه های زیادی برای طراحی وجود دارد ، که مام جین را مدرن کرده و شیک و شیک به نظر می رسد ، و آن را با کفش های تخت ، پاشنه ، پیراهن های گشاد یا تنگ و سبک های مختلف کت مناسب می کند.
همچنین بخوانید: 7 بهترین شلوار جین مامان برای بدن به شکل گلابی که امسال باید امتحان کنید
آیا این شلوار جین امسال هنوز شیک است؟ خوب ، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع و نحوه سبک دادن به این شلوارها با انواع تاپ و کفش به اینجا بروید.
2. بوی فرند
شلوار جین Boyfriend سبک جین جالب توجه است زیرا در مقابل شلوار جین لاغر است. گشاد و گشاد ، اینها نوع دیگری از شلوارهای بسیار راحت برای پوشیدن است.
این سبک بیش از نیم قرن وجود داشته است و در دهه 1960 وقتی مریلین مونرو ، نماد مد آن زمان ، آنها را در مجموعه Misfits پوشید ، واقعاً محبوب شد.
افراد مشهور دیگر از آن زمان این نوع شلوار جین را هم در ست ها و هم در خیابان ها به عنوان روزهای گذشته خود می پوشند و جای تعجب نیست که چرا.
این شلوار جین بسیار شیک است که می تواند با تعدادی لباس متفاوت ، از لباس های خیلی معمولی گرفته تا لباس های سکسی و بسیار شیک ، مخلوط شود و با آنها سازگار باشد.

Boyfriend Jeans چیست؟

شلوار جین بوی فرند نام خود را از این قرار داده اند که شلوار جین شما "از بوی فرند خود" قرض گرفته اید ، به دلیل پاهای کوتاه ، باسن برش مستقیم ، کمر پایین و قسمت بازتر فاق.
بنابراین ، به طور خلاصه ، شلوار جین بوی فرند شلوار جین آزاد است ، دارای یک قسمت فاق بلند و پاهای بلند.
اما همیشه اینطور نیست ، زیرا امروزه تغییرات زیادی در دسترس است. به عنوان مثال ، شلوار جین بوی فرند باریک یا متناسب با کوتاه وجود دارد.
با توجه به در دسترس بودن همه این سبک ها ، پسر دوست داشتنی جین می تواند متناسب با انواع بدن باشد و سبک آن واقعا ساده است.

3. شلوار جین مام فیت در مقابل شلوار جین بوی فرند - تفاوت ها

تماشای تصاویر به تنهایی کاملاً گویای تفاوت این دو نوع شلوار جین است.
در اینجا ما تفاوت هایی را که می توانید حفظ کنید ذکر می کنیم تا بلافاصله هنگام خرید این شلوار جین را تشخیص دهید.
برش
شلوار جین مام  کاملاً گشاد است ، بیشتر قابل توجه است در پشت و ران ، در حالی که شلوار جین بوی فرند در قسمت فاق و پاها آزادتر است.
بنابراین ، به طور کلی شلوار جین مام در قسمت بالایی آزادتر است ، در حالی که شلوار جین بوی فرند یا بیش از حد گشاد است یا بیشتر اطراف فاق متمرکز است.
دور کمر
کمر روی شلوار جین مام بلندتر و همچنین کوچکتر است ، زیرا متناسب با مفصل ران است ، که در حالی که مفصل ران کوچکتر است ، بازتر است. برای اطمینان از مناسب بودن آنها ، گاهی با کمر الاستیک مواجه می شوید.
کمر بر روی شلوار جین بوی فرند کوتاهتر و کوتاهتر می شود تا از برش "ساخته شده برای مردان" تقلید کند.
طول
پاهای شلوار جین به طور کلی کوتاه تر از شلوار جین بوی فرند معمول است. غالباً ، آنها بیش از اینکه تمام قد باشند ، ظاهری بریده دارند.
از طرف دیگر ، شلوار جین بوی فرند ، حتی اگر با بیشتر سبک های شلوار جین مقایسه شود ، اغلب طولانی تر است. از آنجا که شلوار جین بوی فرند طولانی تر است ، شما معمولاً مدل آن را با مچ پا تا شده می بینید.
با این حال ، سبک های منظم یا بریده شده بی شماری وجود دارد.

4. چگونه انتخاب کنیم؟

وقتی صحبت از انتخاب نوع شلوار جین باشد ، به شکل و اندازه اندام شما بستگی دارد ، اما حقیقت را بخواهید بگویید ، عمدتا انتخاب نوع ظاهری است که ترجیح می دهید.
انواع مختلفی از برش ها ، طول ها ، اندازه ها و سبک های مختلف هر دو نوع این شلوار جین وجود دارد ، بنابراین ، صرف نظر از فرم بدن شما ، قطعاً یک جفت وجود دارد که برای شما بسیار چاپلوس خواهد بود.
به طور کلی ، وقتی نوبت به شلوار جین مام می رسد ، بیشتر مدل های زیبایی به نظر می رسند ، اما زنان با فرم های منحنی باید از سبک های بریده و بسیار گشاد خودداری کنند زیرا باعث کوتاه و ضخیم شدن پاها می شوند.
شلوار جین مام برای کسانی که ظاهری کاملا آرام و گاه به گاه در لباس خود دارند و همچنین برای کسانی که قبل از هر چیز عملی و راحتی می خواهند بسیار مناسب است.
همانطور که برای شلوار جین بوی فرند ، نسخه پا مخروطی بیشتر مناسب زنان منحنی است ، در حالی که برش باریک مناسب تر برای زنان ریزه اندام است ، که باعث نمی شود آنها در برش دوست داشتنی گشاد خیلی کوچک ظاهر شوند.
برش بوی فرند یک سبک عالی از شلوار گشاد برای کسانی است که به دنبال تهیه لباس های شیک هستند ، و برش های طولانی تر با کفش های پاشنه بلند بسیار خوب است.
تفاوت بین شلوار جین مام و شلوار جین بوی فرند قابل توجه است ، اما آنها همچنین دارای کیفیت بسیار مهمی هستند ، یعنی دو سبک راحت ترین.
ما از هر دو آنها لذت می بریم و امیدواریم که از هیچ یک از آنها طفره نروید!