سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه لباس پوشیدن برای تابستان: 9 نکته مد در مورد آب و هوای گرم

تابستان می تواند فصل سختی برای لباس پوشیدن باشد ، اما چند روش قابل اعتماد برای پوشیدن برای گرما و رطوبت متورم وجود دارد.

9 نکته مد برای یک ظاهر طراحی شده لباس تابستانی

روش های زیادی وجود دارد که می توانید کمد لباس خود را برای هوای گرم آماده کنید.

1- لباسهای رنگ روشن بپوشید. 

رنگ های روشن و لباس های سفید و پیراهن های دکمه دار را انتخاب کنید ، که منعکس کننده اشعه خورشید است و نه اینکه اشعه را جذب کند.

2-پیراهن آستین های بدون آستین یا گشاد را انتخاب کنید. 

وقتی صحبت از لباس های تابستانی می شود ، هدف داشتن هرچه بیشتر جریان هوا است. لازم نیست کاملا بدون بند بروید ، اما پیراهن بدون آستین و بلوزهای شانه ای یا آستین پفکی را در نظر بگیرید. دکمه های آستین کوتاه نیز گزینه خوب دیگری است.

3- از لباس تنگ دور شوید. 

لباس های گشاد بهترین شرط شما برای خنک ماندن در تابستان است. سراغ شلوارهای کوتاه و گشاد ، پیراهن های گشاد ، بلوزهای بزرگ و لباس ها و دامن های فضای باز بروید.

4- اوقات فراغت خود را ارتقا دهید. 

پارچه های فنی معمولاً رطوبت زدائی می کنند ، اما تنگ نیز هستند ، که همیشه برای تابستان مناسب نیست. اگر از علاقه مندان به ورزش و ورزش هستید ، شلوار جین و ژاکت مشکی معمول خود را با شورت دوچرخه رنگی و تاپ مخزن یا تاپ آستین کوتاه عوض کنید.

5- پارچه های قابل تنفس را انتخاب کنید. 

ممکن است در بقیه سال مهم نباشد ، اما قطعاً تفاوت بین پارچه های قابل تنفس و پارچه هایی را که در تابستان رطوبت را به دام می اندازند ، مشاهده خواهید کرد. مواد مصنوعی معمولاً قابل تنفس نیستند ، بنابراین برچسب های لباس را بررسی کنید تا مطمئن شوید لباس های شما صد در صد کتان ، پنبه یا ابریشم است. اگر می خواهید با بافت بازی کنید ، چشمان دریایی و seersucker را امتحان کنید.

6- شلوار جین مام استایل. 

شلوار جین یکی از پارچه های سنگین است. اگر از شلوار جین کششی یا شلوار جین لاغر استفاده می کنید ، ممکن است آن را برای سبک تابستانی خود بسیار گرم ببینید. به جای آن به دنبال شلوار نخی یا پارچه ای سبک باشید. اگر باید جین بپوشید ، شلوار جین پا گسترده را انتخاب کنید ، که هنوز هم اجازه می دهد تا مقداری گردش هوا داشته باشید.

7- به لباس ها تکیه کنید. 

لباس ها فقط برای موارد خاص نیستند. یک لباس تابستانی راحت برای روزهایی که نمی دانید چه لباسی بپوشید گزینه ای آسان است. تابستان زمان مناسبی برای بیرون آوردن مینی لباس ، رومپرس و لباس زیر است ، اما اشکالی ندارد که طولانی تر هم شوید. برای یک نگاه تابستانی boho ، لباس ماکسی بدون آستین یا دامن بلند را انتخاب کنید. لباس جلوی کراوات می تواند کمی گردش هوا اضافی به شما بدهد.

8- صندل چرمی بپوشید. 

فلیپ فلاپ ها برای رفتن به ساحل بسیار مناسب هستند ، اما برای آرایش ظاهرتان ، صندل های بند دار یا اسپادریل را انتخاب کنید ، که هنوز هم به انگشتان پا اجازه نفس کشیدن می دهد. صندل های چرمی گزینه های راحتی دارند که شیک تر از فلیپ فلاپ های فوم استاندارد هستند.
9- لوازم جانبی را به حداقل برسانید. بسیاری از گردنبندها یا آویزهای آویز می توانند در اثر گرما به پوست شما بچسبند. یکی از لوازم جانبی را انتخاب کنید ، مانند گوشواره های حلقه ای.