سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 ترند تابستانه 2021

در حالی که یک سال آرام برای دنیای مد بوده است ، این فصل از طرح های جدی جسورانه و شیک رونمایی شده است. چند هفته گذشته بلیزرهای بزرگ و بزرگ ، کیف های آبی پررنگ و ماسک های براق صورت بر هفته های مد مسلط بودند. در این سال ، دهه های تأثیرگذار نقش بسزایی در ظاهر این فصل داشته اند. ما عاشق تک تک آنها هستیم و می توانید دلیل آن را ببینید. از پاریس تا میلان ، با الهام از سبک جدی با برترین گرایش های مد که در هفته های مد SS21 مشاهده می شود ، بیابید.

1. کت های دوست پسرانه شانه دار بزرگ

یک سایه بلند خط ایجاد کنید و با یک بلیزر دوست پسر بزرگ سایز 80s با اشکال بازی کنید. با استفاده از پد شانه ، این لباس بیرونی کمرتان را محکم می کند و پاهایتان را بلند می کند. این مدل تیشرت جدید را با یک شلوار پا مستقیم یا شلوارک چرمی برای یک سبک فوق مدرن تکان دهید - رنگ هایی که متناسب با این روند هستند آبی پودری ، ذغالی و خنثی هستند. به راحتی می توانید این لباس را بالا و پایین کنید تا زیبایی زیبایی شیک داشته باشید.

 2. ماسک صورت سیاه

وقتی صحبت از محافظت از خودتان می شود ، ممکن است این کار را هم به زیبایی انجام دهید. این ماسک های براق سیاه و سفید تقریبا با هر لباسی که می پوشید مطابقت دارند و پوشش خوبی برای بینی و دهان شما دارند. برای تنفس راحت تر ، پارچه ای ابریشمی انتخاب کنید یا اگر احساس زیبایی می کنید ، چیزی را با تزئینات انتخاب کنید. زیبایی پشت این پوشش صورت ، فرصت های نامحدود یک ظاهر طراحی شده در کنار آن است. از کت سنگر قرمز تا لباس مانع رنگ بپوشید و کاملاً شیک به نظر برسید. از سبک آکاردئونی گرفته تا شکل سنتی ، انتخاب های زیادی وجود دارد که شما و دیگران را در امان نگه می دارد.

 3. روسری سر

با الهام از دهه 50 و 60 ، این روند شیک مد به طرز چشمگیری در حال بازگشت است. روسری از موهای شما محافظت می کند و بدون استفاده بیش از حد از لباس ، جلوه زیبایی به لباس شما می بخشد. یک طرح ابریشمی را با نقوش گل یا الگوهای پیچیده انتخاب کنید ، یا آن را با رنگهای برجسته و حروف بزرگ ساده نگه دارید. هنگام مدل دادن به این لوازم جانبی ، می توانید پارچه را در زیر چانه خود در گره ای گشاد بپیچید ، یا آن را از پشت سر خود آویزان کنید - با پیچاندن دور گردن ، چیزها را با هم مخلوط کنید یا بگذارید از کیف آویزان شود. استفاده از گریس کلی در داخل خود با این کالای کلاسیک هرگز آسان نبوده است.

4. رنگ های پاستیل Sorbet

روند دیگری که در سال جاری همچنان به سلطه خود ادامه داده است ، رنگ آمیزی پاستل است. این رنگ های الهام گرفته از سوربت گزینه مناسبی برای تابستان است و متناسب با طیف گسترده ای از رنگ پوست است. یک لباس دیگ بخار با رنگ سبز نعنایی خنک یا یک ترانچ بزرگ در اسطوخودوس نرم انتخاب کنید - بهتر از این ، هر دو را به طور همزمان امتحان کنید. لباس و جداگانه در رنگ های ملایم و کره ای زیبایی کلی شما را بالا می برد و یکی از شیک ترین سبک ها برای فصول آینده خواهد بود.

5. کیف های زرد

در این فصل کیسه های زرد باند و خیابان ها را تسخیر کرده اند. تکرار این روند آسان است و بی انتها است - یک کلاچ کوچک برای ادویه لباس یا انتخاب یک خردل برای نیازهای روزانه خود انتخاب کنید. سایه های زیادی وجود دارد که متناسب با سلیقه شما انتخاب می شوند و وقتی با سایر رنگ های پر جنب و جوش یا یک گروه تک رنگ ترکیب شوند ، باورنکردنی به نظر می رسند. یک کیف دستی ساختاری کهربا با حالت کاملاً سفید ، یا یک باگت قناری براق برای یک شب بیرون آمدن انتخاب کنید.