سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع پیراهن ها برای خانم ها که باید بدانند

وقتی نوبت به یافتن لباسی برای پوشیدن در شب می رسد ، گزینه ها بی پایان هستند. لباس های خاص نوع خاصی از بدن ، آب و هوا و موقعیت ها را چاپلوس می کند ، بنابراین امتحان کردن و انتخاب کردن به تنهایی می تواند طاقت فرسا باشد. در اینجا راهنمای شما برای انواع خرید پیراهن زنانه ارزان ، برای هر مناسبتی است.

لباس میدی

نشسته بین یک لباس ماکسی و یک لباس کوچک ، میدی همان چیزی است که همه برای مواقعی که از رسمی بودن یک رویداد مطمئن نیستید به آن نیاز دارند. این سبک می تواند هر نوع گردن یا آستین داشته باشد ، بنابراین برای هر فرم بدن عالی است. جوراب شلواری کشیده و نیم بوت برای جلوه ای کامل در زمستان یا یک جفت آپارتمان و یک کلاه حصیری زیبا بگیرید و یک پیک نیک شیک برگزار کنید!

خارج از شانه

غوطه ور شوید و شانه های خود را با لباس بیرون شانه در معرض دید قرار دهید. این لباس ها شانه های شما را به نمایش می گذارند ، در حالی که آستین یا پارچه ای روی دو سر دارند. سبک خارج از شانه برای کسانی که می خواهند شانه ها و بازوهای خود را به نمایش بگذارند اما تعهد یک ظاهر بدون بند را ندارند بسیار مناسب است.

لباس Shift

لباس شیفت در اوایل دهه 1960 روندی عظیم داشت و شکلی ساده و جعبه ای دارد. این یک لباس کوتاه و بدون آستین است که از شانه ها آویزان است. برای افرادی که فرم بدنی لاغر و ستونی دارند ، ایده آل است ، زیرا صاف به نظر می رسند. می توانید این لباس را با ژاکت داستر متوسط ??و یک جفت پاشنه اسلینگ بک و یا حتی چکمه های تا زانو استایل دهید ، تا آن رنگ واقعی 60 ‘را بدست آورید! این شکل بوم خالی ایده آل برای مسدود کردن رنگ یا جزئیات چاپ است.

لباس تنگ

bodycon یک لباس تنگ است که چهره شما را در آغوش می کشد و دارایی های شما را برجسته می کند. آنها اغلب از مواد کششی ساخته شده اند و برای یک شب در شهر مناسب هستند. این لباس برای کسانی که هیکل ساعت شنی هستند ایده آل است ، زیرا منحنی های زیبا را تملق می دهد!

 لباس A-Line

یک لباس خط A در لگن قرار می گیرد و به تدریج به سمت لبه بال می زند ، که باعث می شود لباس به شکل "A" درآید. این برای یک محیط گاه به گاه مناسب است ، و شما می توانید آن را به راحتی بالا یا پایین بپوشید. این سبک برای اندام های گلابی به بهترین وجه مناسب است ، زیرا شانه های دوست داشتنی شما را به نمایش می گذارد و لمس زنانه ای به نیمه پایینی شما می بخشد.

لباس کوتاه

این رسوایی در سال 1965 هنگامی که ژان شریمپتون مدل لباس مینی شیفت به جام ملبورن پوشید ، پاهای برهنه و سر بدون کلاه خود را به جهانیان نشان داد ، از بین رفت. امروزه ، لباس های مینی بسیار مینی و بسیار رسوا هستند ، و آنها یک روش عالی برای جلب توجه و به نمایش گذاشتن سنجاق های شما هستند! این لباس برای هر کسی که می خواهد روی پاهای خود تأکید کند و دنیا را متوقف کرده و بچرخاند ایده آل است! اگر آن را دریافت کرده اید ، آن را به رخ بکشید!

لباس ماکسی

روز را در ساحل یا کنار استخر با آرامش و با لباس ماکسی بدون دردسر سپری کنید. این سبک برای یک فضای گاه به گاه مناسب تر است. با این حال ، پارچه به کف (یا حداقل مچ پا) شما برخورد می کند ، و این احساس را ایجاد می کند که شما لباس پوشیده اید. با افزودن صندل و جواهرات آویز بلند به مخلوط ، لباس تنبل و بی عیب و نقصی درست کنید و همه آرزو می کنند کاش به اندازه شما شیک و راحت باشند!

لباس بسته بندی

لباس بسته بندی با بسته شدن یک طرف لباس به طرف دیگر و گره زدن پارچه از کمر یا پشت ، دارای یک بسته شدن جلو است. این سبک که اغلب توسط کیت میدلتون دیده می شود ، دارای یک شبح کلاسیک است که برای فرم های بدن ورزشی مناسب است ، زیرا توهم شکل ساعت شنی را ایجاد می کند ، حتی اگر آن را به طور طبیعی نداشته باشید.

لباس هالتر

لباس آویز برای تابستان ایده آل است. دارای نیمه بالایی بدون آستین یا بدون آستین ، با کراوات دور گردن. بعضی از گردن های تاشو کمان ندارند اما پارچه ای در اطراف گردن محکم شده است. این سبک لباس برای کسانی که مایلند شانه های گسترده خود را به نمایش بگذارند بسیار تملق آور است.

لباس کم بالا

لباس بالا و پایین نوعی لباس نامتقارن است. آنها به طور معمول در عقب بلندتر و در جلو کوتاه ترند. این شکل با لباس های راحتی و همچنین لباس مجلسی کار می کند. این سبک ایده آل برای هر کسی است که می خواهد سنجاق های سکسی خود را به نمایش بگذارد ، و بهتر است با کفش های پاشنه بلند یا سکوها ست شود ، بنابراین پشت لباس به زمین نمی کشد.