سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانم هایی که دنبال انواع دامن هستند بخوانند

بعد از اینکه انواع مختلف دامن را بررسی کردید ، فراموش نکنید که کدام دامن متناسب با شکل بدن شما یا راحت ترین الگوی دامن یا 9 طول دامن و نام آنها و الگوهای مختلف دامن آزاد مناسب شما است.

 

انواع دامن ها

1. دامن خط

این دامن دارای یک شعله ور شدن جزئی است که باعث می شود این یکی مانند یک حرف بزرگ باشد. از این رو دامن خط A نامیده می شود. این یکی از رایج ترین و محبوب ترین شبح ها در میان دامن ها است. آموزش دوخت دامن ساده Aline را بررسی کنید

 

2. دامن نصب شده (دامن مداد / دامن لوله)

همانطور که از نام آن مشخص است این یک دامن مناسب از کمر تا باسن است که معمولاً با کمک دارت انجام می شود.

 

دامن مدادی در این دسته قرار دارد. دامن تیوب یک دامن نصب شده است که از پارچه کشسان ساخته شده است. این یک دامن چاپلوس بسیار شکل است. آموزش دوخت دامن مداد آسان و بهترین تاپ های پوشیدن با دامن مداد را پرداخت کنید.

 

3. دامن جمع شده / دامن کامل

این دامن یک دامن ساده است که در قسمت کمر جمع شده است. نام دیگر دامن بوفانت است. برای خرید دامن به سایت ارگیلی شاپ مراجعه کنید

 

این پارچه معمولاً یک پارچه مستقیم است که لبه بالایی آن یا با کمربند الاستیک یا کمربند بند یا کمربند ساده نصب شده جمع شده است.

 

دامن زنگ دار با خط لبه مشخصی در قسمت کمر جمع می شود و با استفاده از روغنی های کرینولین کاملاً سفت و محکم ایستاده است. دامن حلقه ای دامنی جمع شده است که پر بودن آن در لبه با استفاده از کرینولین یا حلقه های داخل آن مشخص است.

 

دامن دشتی دامن جمع شده ای است که یک قسمت ژولیده به سجاف متصل شده است.

 

دامن Drindle دامنی جمع شده است که جمع کننده ها در یک کمربند صاف قرار گرفته اند. آموزش دوخت دامن Dirndl و یکی از دوختهای دامن جمع شده کمر الاستیک را پرداخت کنید.

 

4. دامن کوتاه

دامن کوتاه دامن کوتاه با طول تقریبی 10 تا 17 اینچ است. نام های دیگری که به این پیراهن داده شده است دامن بندگی ، دامن Pelmet است. Micro Mini یک لباس حتی کوتاه تر است ، به طور معمول حدود 10 اینچ یا کوچکتر. می توانید در اینجا درباره دامن کوتاه بیشتر بیاموزید و از مدل دامن کوتاه اینجا یک دامن کوتاه درست کنید.

 

5 دامن شعله ور

این دامن کاملاً مناسب در قسمت کمر و لگن است اما در خط ساق پا شعله ور است.

 

شما می توانید این دامن را با یک سجاف پرتاب شده داشته باشید - این یک ریزش مدور است که به سجاف اضافه می شود. آموزش دوخت دامن سجاف پرزدار را اینجا ببینید.

 

6 دامن افتاده

دامن افتاده از یک طرف پر یا جمع می شود.

دامن پوشیده Sarong نیز نامیده می شود. سارونگ یک پارچه مربع شکل است که می تواند دور بدن بپیچد و دامن درست کند. دامن پارچه ای Sarong نوعی سارافون است که دور بدن پیچیده می شود و مانند دامن پوشیده می شود.

 

7 دامن لایه ای

در این نوع دامن لایه های پارچه ای بریده بریده روی یکی دیگر قرار گرفته تا دامن تشکیل شود. کمپرسور دامن 9

 

این آموزش را تهیه کنید تا یک دامن راحت بهم ریخته با یک شلوار جین قدیمی و مقداری پارچه تهیه کنید

 

8 دامن دایره ای

این یک دامن کاملاً پر است که از نصف یا پارچه های کاملاً دایره ای شکل بریده شده است. قطعه پارچه ای دامن شبیه یک دایره با سوراخ است به همین دلیل نام آن است. نام دیگر دامن تاب است. دامن دایره کوتاه را می توان دامن اسکیت نامید. دامن دایره ای محبوب با اپلیکیشن پودل مشکی دامن پودل نامیده می شود.

 

ارسال ها - محاسبه دامن دایره آموزش دوخت دامن دایره ای یا آموزش دوخت دامن اسکیت باز

 

9 دامن آهسته

 

این یک دامن روکش دار با بخشهایی از پارچه است که به یک شبح خط A کامل می شود. یک الگوی دامن زیرزمینی که در اینجا آورده شده است یک دامن روکش دار است.

 

10 دامن گودت

 

گودت پارچه ای مثلثی است که در بدنه دامن قرار می گیرد تا پر شود.

کمپرسور دامن 4

 

11 دامن شیپور

یک دامن به شکل شیپور نزدیک کمر و تا لبه پایین نصب می شود و سپس در بیرون لبه سجاف شراره می شود. دامن پری دریایی دامنی به شکل شیپور است. نام دیگر دامن دم ماهی است. آموزش دوخت دامن پری دریایی را اینجا انجام دهید

 

12 دامن بسته بندی کنید

این یک دامن یک تکه است که به دور بدن پیچیده می شود ، با کمک گره ها یا بسته شدن یک دکمه روی هم قرار می گیرد و محکم می شود. آموزش تهیه و دوخت یک سایز آزاد متناسب با همه دامن های پوششی برگشت پذیر و یک دامن بسته بندی نامتقارن شیک دامن-کمپرسور 2

 

13. دامن تقسیم شده

دامن تقسیم شده مانند دامنی با شراره های گسترده به نظر می رسد اما در واقع مانند شلوار به دو پایه تقسیم می شود

 

14. دامن پلیسه دار

این نوع دامن دارای چین یا یک چین است که دور کمر یا یوغ چیده شده است. دامن چین دار وارونه ، دامن چین دار چاقو ، دامن چین دار جعبه متفاوت است

انواع دامن چین دار nt. دامن آکاردئونی دامن چین دار ساخته شده از پارچه چین دار است.

 

15. دامن سجاف نامتقارن

این دامن هایی با سجاف است که نامتقارن به نظر می رسد. دامن دستمال یکی است ، که به نظر می رسد شما یک دستمال را در حالی که گوشه های آن به سمت پایین آویزان شده است ، پایین نگه داشته اید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سبک چاپلوسی و همچنین الگوی دوخت دامن مشعل نامتقارن ، پست مربوط به Hemline Asymmetric را بررسی کنید.

 

16. دامن حبابی

این یک دامن جمع شده با شبح پف کرده درست در بالای لبه با لبه جمع شده (داخل) با یک پوشش الاستیک یا یک باند است.

 

17. دامن بادکنکی

دامن بادکنکی دارای دور کمر و لگن است اما پر بودن آن در لبه درست مانند یک دامن حبابی به یک باند جمع می شود

 

18 یوغ دامن

 اینها دامنهایی است که دو قسمت به آنها تعلق دارد - یوغ بالا و دامن زیر. یوغ ممکن است انواع مختلفی داشته باشد - گرد ، نامتقارن یا مثلثی. این دامن همچنین با قرار گرفتن یوغ در اطراف باسن ، لگن ران نیز نامیده می شود. دامن زیر ممکن است جمع یا چین دار باشد. ارسال در مورد دوخت سبک های دامن یوغ

 

19 دامن لاله

این دامن همانطور که از نامش پیداست شکل گل لاله وارونه دارد. این یک دامن است که به دلیل راه همپوشانی آن در قسمت جلوی آن ، پانل هایی با همپوشانی نامنظم دارند. دامن در وسط از لبه یا کمر بازتر است

 

بسته به سلیقه شخصی که دامن می پوشد یا سبک رایج یا حتی تأثیر فرهنگی بر روی پوشنده یا فرم بدن پوشنده ، ارتفاع دامن می تواند بسیار متفاوت باشد.

 

Micro mini - این طول دامن 1 اینچ زیر پایین شما به پایان می رسد. راه دیگر برای دیدن آن طول دامن است - بسیار کوتاه در حدود 8-10 اینچ.

مینی - این طول دامن در اواسط ران به پایان می رسد

بالاتر از طول زانو

طول زانو

طول کوکتل (طول خیابان) این طول در هر جایی از زیر زانو تا بالای میانه ساق پا ختم می شود.

میدی - این طول دامن جایی بین زانو و مچ پا است

دامن بلند یا ماکسی - این طول دامن بین درست زیر گوساله تا گوساله پایین 10 سانتی متر از کف قرار دارد

دامن رسمی یا شب کامل - این طول دامن 1 اینچ بالاتر از کف دیده می شود.

طول کف - ظاهراً زمین را مرتع می کند

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد طول دامن کسب کنید.

منبع sewguide.com