سفارش تبلیغ
صبا ویژن

11 نکته برای اینکه چی بپوشیم لاغر دیده شیم؟

لباس زیر جدید خریداری کنید

به طور جدی ، اگر تکه های گوشتی اضافی فشرده نشوند یا از سوتین و لباس زیر شما سرریز نشوند ، هر چیزی که می پوشید 10 برابر بهتر به نظر می رسد. زندگی در عرق های دنج و راحت ما را از لباس های شکل واقعی (شاید برای زندگی) دور کرده است ، اما بدن و لباس های خود را لطف کنید و یک سوتین تی شرت به روز کنید. به دنبال فنجان ها و ساخت های سبک آراسته باشید که سینه های شما را از زیر میانی و بدون زیر سیم بلند کند مانند سوتین کانتور بی سیم Warner"s Cloud 9 Wireless Contour 1269 (40 دلار ، jcpenney.com) یا سینه بند صاف تر و سمت دیگر و عقب و بدون سیم Vanity Fair Beauty Back ( 30 دلار ، kohls.com). نیازی به کنار گذاشتن راحتی نیست. با ایجاد هرچه بیشتر فاصله بین سینه و کمر ، بلافاصله تنه بلندتر و تنومندی پیدا می کنید. برخی از خلاصه های میکرو الیاف بدون درز و برش مانند Auden Women’s Bonded Micro Briefs (5 دلار ، target.com) را بگیرید ، اما مطمئن شوید در اندازه جدید شما هستند.

لباس یقه 7 انتخاب کنید

من قبلاً آن را گفته ام: مثلث معکوس یک گردن V خط شانه شما را تقویت کرده و گردن و تنه شما را بلند می کند. Vs گسترده تر تعادل لگن و رانهای وسیع را ایجاد می کند. Vs عمیق تر ، یک جداسازی و بلند کردن قفسه سینه را ارائه می دهد (فقط خیلی پایین نروید ، هیچ برشی لازم نیست). لباس های بسته بندی شده و تاپ های کراس اوور نیز این خط گردن را دارند. هیچ کمدی در کمد شما وجود ندارد؟ به سادگی تمام پیراهن ها و بلوزهای خود را از یک V باز کنید ، اما مطمئن شوید که کناره ها را برای یک V واقعی - نه یک لغزش - باز کنید. بهترین خط گردن بعدی؟ یک قایقرانی مزایای مشابه شانه و کشش گردن را برای قسمت بالای بدن دارد.

سر تا پا یک رنگ بپوشید

برای زیبا ترین ظاهر - خواه سایز 12 یا 18 ، M ، XL یا 2X باشید - قسمت های پایین و پایین خود را در همان گروه و شدت رنگ یکسان نگه دارید (به عبارت دیگر ، مطابقت نزدیک). شما در حال رسیدن به حداقل کنتراست هستید. به عنوان مثال ، یک شلوار جین آبی تیره و شستشوی تیره ، یک کاپشن آبی روشن و شلوار جین شستشوی روشن یا یک کلاه کت و شلوار جین سیاه و سفید بپوشید. نیازی به مقاومت در برابر اختلاط وسایل فصلی در شبانه روز نیست. اگر لباس های چاپی و بافتی را نیز مخلوط کنید ، لباس تن شما بسیار جالب تر خواهد شد - به عنوان مثال ، یک بلوز ابریشمی گلدار سبز با بارهای زیتون و یک ژاکت کش باف پشمی سبز بپوشید. لباس شلوار ، البته ، یک پیروزی است. حفاری کن!

از لباس های راسته بلند استفاده کنید

آخرین چیزی که می خواهیم در جمع آشکار کنیم ، چربی پشت ، تاپ کلوفه یا میتریف کمتر از حد مطبوع است. یک لباس فرم ساده آستین سیاه - مانند لباس H&M Ribbed Jersey Bodysuit (18 دلار ، hm.com/en_us) همچنین در اندازه بزرگ H & M + Ribbed Jersey Bodysuit (13 دلار ، hm.com/en_us) - خط باریک و کشیده شما را ایجاد می کند و به شما اجازه می دهد بدون اینکه برآمدگی معمول باعث ایجاد قسمت اضافی برای پرشدن در کمر شود ، آن را جمع کنید. آنها وقتی در زیر همه لباس های نزدیک به بدن قرار می گیرند ، بلسترهای بسیار خوبی را می سازند. مقاله انواع پیراهن ما را هم بررسی کنید.

برای استتار شکم به لباس های بدون کمر بچسبید

برآمدگی شکمی یک جلب توجه از جلو و مرکز است. اجازه ندهید که کانون توجهات را به خود جلب کند. هر لباسی که کمربند نداشته باشد - شیفت ، تناسب و انعطاف پذیری ، امپراتوری ، کمر برجسته ، ذوزنقه - در حال حاضر برای شما مناسب تر از بالاتنه و پایین آن است ، زیرا هیچ شکافی در کمر نیست. لباس های یک پارچه روی منحنی ها سر می خورند و نسبت بدن را متعادل می کنند ، بنابراین شما همچنین "یکدست" به نظر می رسید