سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا می دانید بهترین نوع دامن برای بدن شما وجود دارد؟

در حالی که دامن ها یک کمد لباس اصلی هستند ، به همان سختی که ممکن است ما سعی کنیم ، گاهی اوقات ما فقط در سبک های خاصی احساس هوشیاری بیش از حد می کنیم. در حالی که فکر می کنیم شما باید بتوانید هرچیزی که می خواهید بپوشید ، اما وقتی صحبت از دامن می شود ، می توانید انتخاب هایی انجام دهید که به شما کمک کند فوق العاده اعتماد به نفس داشته باشید و باورنکردنی به نظر برسید. از مینی پاکت و دامن های مدادی بدنه گرفته تا دامن های گسترده و فرفره دار ، تعداد زیادی مدل دامن وجود دارد که اشکال مختلف بدن را چاپلوس می کند. بنابراین به جستجوی راهنمای 101 خود بپردازید که دامن هایی متناسب با بدن شما هستند و هم اکنون قطعات مورد علاقه ما را خریداری کنید.

بهترین مدل دامن برای نوع بدن شما

یادداشت های سبک: اگر شما یک سیب هستید (پایین تنه لاغر ، وزن خود را به وسط خود تحمل کنید) در دامن های بلند کمر بلند فوق العاده به نظر می رسید.
چرا؟ کمر به کوچکترین قسمت تنه برخورد می کند و از بالای معده شعله ور می شود و قسمت میانی را می پوشاند. سرانجام ، خط شکم کوتاه پاهای باریک را به نمایش می گذارد.
خرید کلیدی:
بهترین مدل دامن برای نوع بدن شما: Mango Ruffle Metallic skirtPinterest
فروشگاه
مورد علاقه

دامن فلزی Mango Ruffle (20 پوند)

دامن های تزئین شده در پایین نیز توجه شما را از معده دور می کند.
یادداشت های سبک: اگر موز هستید (عرض کمر ، لگن و شانه ها تقریباً یکسان است) ، در مینی پوش های آگاه از بدن به نظر خارق العاده می رسید.
چرا؟ یک دامن فرم دار بر هرگونه خمیدگی شما تأکید می کند و سجاف کوتاه ، پاهای باریک شما را نشان می دهد.
یادداشت های سبک: اگر ساعت شنی هستید (انحنا ، کمری کاملاً مشخص دارید) در دامن های مدادی فوق العاده به نظر می رسید.
چرا؟ دامن مدادی منحنی های شما را برجسته می کند و ران ها را صاف می کند.
یادداشت های سبک: اگر شما یک گلابی هستید (لگن گسترده ترین قسمت بدن شما است) در دامن های خط A فوق العاده به نظر می رسید.
چرا؟ دامن خط A کوچکترین قسمت کمر شما را برجسته می کند ، و از روی باسن باز می شود و عرض نیمه پایینی شما را به حداقل می رساند.